Isnin, 25 Januari 2010

FERINGGHI

hihihi..lama betul aku tak update..internet tak mengizinkan untuk aku terus menceloteh di blog kesayangan ku ini..sebenarnya nak cite pasal aku g feringghi..weekend lepas..with my frenz..all senior..yup..kitaorang dah senior yer..hehehe..so sebelom meninggalkan alam persekolahan di usm n pulau pinang ini..n sebelum semua melangkah ke alam pekerjaan ( oit berapa banyak sebelum daa)..okeh2..hehe, pastu kitaorang mengambil kesempatan merakam memori indah bersama..cewah..jiwang plak..dekat jer..dekat feringghi..tapi amat2 best..2 hari 1 malam..menginap d sri sayang..emmm..n banyak lah kenangan-kenangan yang tak dapat dilupakan terutama

.. KENANGAN ANAK ANJING ...

hehehe..terasa nak tergelak pon ade..apa2 pon layan gambar aku n my frenz di feringghi.



ketibaan di Sri Sayang..



dipantai feringghi..best..dari kiri: syazana, aku, kak.mira,suzack, min, n yana



pakcik maen ular..tapi ular dia ngatuk nak tido..hahahha




malam BBQ..bakar ayam, sosej, n sate..best sangat2


so..setakat ni dulu..cite pasal feringghi..ape2 pon best sangat..nanti len kali buat lagi yup..semoga menjadi satu kenangan terindah buat kita semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan