Khamis, 16 September 2010

AKU DAH KAHWIN KE?

salam aidilfitri..hari ni hari raya yang ke 7 ek? n 16 sept ni jugak adalah hari 1malaysia..bagus la tu..dapat cuti..rest aku kat umah..bukan senang nak cuti..hahahah..


masih dalam mood raya..so nak keje pon cam balok liat org kate..hehehe..al maklum la raya ni merupakan raya yang bset sangat2..tapi masih tak cukup korum..n  raya kali ni aku sangat2 sedih jugak..sepanjang kenduri kat umah..aku hanya berendam air mata: why? dipaksa kahwen kah?yelah title kat atas pon aku dah kawen ke?..owh No, No, itu rekaan semata2..tapi mane dengar cite..alkisah..wal kisah...

raya ke 4, umah aku buat kenduri besar- besaran.. tumbang sekoq lembu org kate..cam dah bekwoh dah..yelah..name pon kenduri besar..bekwoh kah? huhuhuhu...maaf kerana tidak menjemput kawan2, bukan taknak jemput..tapi..hmmmm..tapi alhamdulillah, majlis itu berjalan seperti yang dirancang even tanpa kerelaan ku..kakakakaka..aku sendiri yang menanggung pilu..nak buat camne..aku redha..

owh berbalik pasal title tu balik..cantik punye title..hot story..tapi naseb tak heboh kat FB..cukup la di kampung sahaja..hahahaha..kalu tak..tak dpat mak nak nolong...yanie ..sahabat ku..maaf menyembunyikan perkara ini padamu..sebenarnye itu hanya rekaan sahaja..kalu betui aku nak kwen..jgn kate jemput..kad aku bagi kat ko..hahahaha..ni salah faham punye cerita...

ok..berbalik pada kisah aku dah kawen ke?..ok, sebenarnya umah aku buat kenduri aqiqah.. fr my ank buah..anak addin..DANISH FARIS..yelah kalu nak Aqiqah kenapa tumbang sekor lembu? aku tipu kah...hahaha..tak tipu, kenyataan nye aku tak kawen ag..tunang pon belom...ni kan nak kawen..owh en.mate sila jgn percaya..saya tak kawen lagi ok...hihihi

aqiqah tu kan kalu lelaki 2 part, so, dulu masa muda2 dulu ayah aku buat 1 part je kat anak2 lelaki die..so kire cam nak ganti balik la..dah tahu baik buat kn..so, kiralah..dah bape part dah, danish 2, abg aku 4..so memang sah la kene tumbang lembu...cam ala2 nak bekwoh pon ade....ok salah faham dah settle

n kenapa aku digosip..sebab aku pon tak tahu..n sorry tak jemput member, sebab aku sendiri pon takdak kat majlis itu..aku dah balik Jb pada raya ke3..kesian kan..tapi nak buat camne..tiket takdak no...hahhaa..so, bukan aku la yang kawen..takkn aku kawen, tapi aku takdak..jgn kate nak kawen..nak tunang pon tak lepas ag..(ni bab tunang2 ni mak aku dah duk bertanye dah..duk cakap ank orag dah...ank kite bila lagi..so, en.mate sila la jwab..owh..aku masih muda ok..tumpu pada kerjaya dulu..tapi my sis in law kawen umuq 22..ape kes..hihihi..so, faham2 jelah)

mak oi..panjangnye celoteh..al kisahnye..ade member ayah aku..duk kat telaga papan..n yanie ni duk telaga papan jugak..so, die la yang cite kat yanie ni..bahawa, umah aku buat kenduri besau..tapi die tak tahu kot tu kenduri aqiqah..so, die men cakap la kot..tu kenduri kawen aku..ape lagi..melenting la si yanie..hahaha..memang lawak btul..tapi don wori my yanie sayang..kalu aku nak kawen aku jemput la ko..hihihi..so, kesalah fahaman dah settle..amin

n raya sedih..sebab aku tak dapat cuti lama..sebab aku dah bedal cuti awai2..yang kedua hepi sebab en.mate pegi beraya umah aku..gatai no...utk kesekalian kalinye..die mai beraya..hihihi..thanks abg..love u..n fyi..my parents pon dah kenal..n ibunye jugak sudah kenal aku..so, bahagia kan bila hubungan kite dikenali oleh kedua2 belah pihak..so, mak tak perlu bimbang..aku tak dating..sebab my hubby jauh nun disana..so, maksiat dpat dielakkn..akakakaka

ok..nak stop..kan nanti kene pelempang..hihihi..selmat hari raya ke7..sini raya 30..spe2 nak buat open haiuse..jemput2 la saye..saya alu2kan..hihihihi

1 ulasan:

  1. hohoho..slh fhm semate2..mak aku la ni..huhu
    myb ngekoh n nikoh tu lbih kurg je bunyi nyer..
    2 yg silap 2..hahaha

    BalasPadam