Sabtu, 17 September 2011

Dah Habis ke?

salam raya..
raya lagi kan?
semalam raya di KL with en.hubby
tapi bukan raya pon..sebb aku pakai formal..ats sebab2 tertntu
tq b..teman kn sayang p karnival..hihihi
back to d topic....dah habis ke ?
i mean raya la.tapi kat jb still x habes2 lagi
duit raya pon dah habes..so bagi aku..dah habis la
so..kanak2 ribena..kalu nak raya boleh...tapi duit raya dah habessss...hihihi
kalau kat teganu ni da habes....syok u beraya lama kat kampung...
syok gile babas..dah la balik lama ...drive sndri..first time drive lama camtu..berani kan..hahha
8 jam non stop..eh tipu..stop 15min isi petrol....sampai teganu rase x pijak bumi..hahhaha...gayat je
naseb baik auto..kalu tak jenuh aku..tapi rabak gak la mta aku....

ape aku mengarut ni...tapi pe pon..rya kali ni best n banyak makna...
coming sooonnn..x sabar i...


* lama gile x update blog..haru biru nak update..lari topik sudaaaa...dah2..


























Tiada ulasan:

Catat Ulasan