Jumaat, 28 Oktober 2011

Bz n Bz

salam..hai..kembali lagi..
sekarang sangat2 bz...
mmg tak terdaya nak buat semua dlaam 1 masa
n dalam masa yg sama tak sempat nak fkir...
dengan kerja yg semakin  menimbn
kalah accountant & engineer..sbb
sebab aku la jaga account..aku la sales coordinator,aku la admin..opss admin tak...aku la engineer..
hari2 masuk bilik bos..bukan skandal okeh..ni sebab tanggungjwab nak siapkn keje
nseb baik bos tak tahu no phone aku je..eeee..ngeri..taknak2...huhuhu
tapi hepi gak sebab dengan bos boleh buat lawak..hehhe..kdg2 sindir bos...kuang2..boleh?
tapi ape boleh buat.
keje punye pasal..lambatnye bonus..huhuhu..boleh?
bercakap pasal bonus...aku dah x sabar nak tunggu bonus..hihihi
sebab nak amik bonus nak buat KAWEN..hahahha..gedik ah..hihihi
betullah...so my decision...kene keje kuat sebab nak kumpul duit nak kawen..
dah2 sambung buat keje..penat..adoyai...

 rindu nak jumpe budak ini..huhuhu

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan