Rabu, 4 November 2009

CETUSAN HATI DAN DEDIKASI


alamak..tajuk cam best..hahaha..ni sinar .fm ( Penang 97.1 yer..sempat lagi iklankan tu) punye program..dah 2 malam berturut2 aku ikut cetusan hatu dan dedikasi..hahaha..yang lawaknya..aku pon turut trjerat..tapi takdelah sampai ayat2 jiwang..saje nak test..aku pon antarlah sms..wawawa..malam first die bace..semalam ntah ape angin ribut..aku tunggu tak bace2..ngokget btul2..buat habis kedit aku jer..hahahaha..tapi best sebenarnye..dengar orang berdedikasi n cetusan hati ni..nak2 kul 1 keatas..wawawa..ayat power gile..kalu aweks die ade kat depan gerenti malu tahap gaban..mak oi..ayat..kalah sasterawan negara..molek plak ngan jamal jamalusin yang bacenye
..sampai ganda 23 berganda-ganda..
hahaha..geli gak aku dengar..ayat wes..mama, papa, ibu, ayah..abg sayang tu jgn kate la..comot..cumut pon ade..ape punye gelaran la...hahahaha...semalam aku n DIA duk dengar2 adelah sorang mamat ni berdedikasi..punyala tangkap lentok..naik geli aku..meremang jap..power takdelah sangat..tapi lebih pada meluat..hahaha..aku kutuk kaw2..DIA pon same2 kutuk..siap leh tanye aku..ingatkan dia suka..bukan dia suka ke jiwang2 ni..?alahai..banyak cantik pokcik..dah kalau orang ngah mabuk cinta..mabuk kepayang..ayat yang geli nak muntah pon jadi sedap

..SAYANG PUNYA PASAL..

bab orang2 tua kate..aku tak kate..kentut pon bau SODAP..hahahaha

..SAYANG PUNYE PASAL,...

hahaha..pe pon layan jer..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan