Jumaat, 20 November 2009

MAU BALIK KAMPUNG..JUMPE NEXT SEM!!

hehehehe..selamat mengemas..siap pack barabg..siap complete semua..tandanya MALAM ini mau pulang ke kampung..oh kampung aku yang techenta..hahaha..harini..cam baham nasi kandar buat kali terakhir untuk sem ni..huhuhu.takpon g ke kedai GEE TOMYAM..hahaha..tapi takdak orang nak teman plak...aku ni terasing skit kalu makan sensorang..macam alien jer rase...so..tgk la camner dulu..hadui apelah duk mengarut ni..sat nak check tiket....hurm..nasib baik ada..SP BUMI..9.00 malam..PENANG- KUALA TERENGGANU..A2..hurmmm agak2 apakah spesies yang duk sebelah aku malam ni..mintak2 sama spesies cam aku. jantinanya..huhuhuhuhu...esok pagi my mom n my dad kene amik pagi buta lagi anak dara sorang ni..hahahaha..yelh..takkn nak tunggu sampai pagi..kalau time aku nak balik confirm tak tido malam diorang..kesian...aku suruh jer tido..hahahaha..tapi nak wak camner..RISAU punya pasal..+ RINDU hahahha..yolo la tu....dah2 nak p makan2 banyak2..balik..aku nak MENTERNAK LEMAK..hehehehe..so..kepada kengkawan..selamat BERCUTI + selamat HARI RAYA AIDILADHA + selamat MAKAN BANYAK2..okeh..bebeh..mau buat apa yang patut..hip.horey..hip..horey..bergumbira..selamat tinggal USM KU SAYANG..MUAHHHHHH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan