Khamis, 3 November 2011

Keje Sekarang OK..tapiiiiii

sekarang keje best...kenapa best?
tiba2 melalut kan..tapi dalam best ade yg tak best jugak kan..
adat la manusia..ade je benda yang tak puas hati...
adat resam bekerja la katakan..
rasa sayang je nak tinggal company ni..(mcm la aku dah nak behenti)...
dah lali dengan perangai HOD,Boss,Member2..
so macam dah serasi..n dah rasa give up nak g interview...

mcm mane aku dapat keje ni?
hmmm..panjang cite..aku pon tak tahu bila aku apply keje ni
maybe rezeki..sebenarnya aku tak minat pon keje ACCOUNT...
n aku tak minat belajar ACCOUNTING..aku minat FINANCE
tapi dah takde rezeki dalam bidang finance kan..so accounting pon accounting la
lagi pon market account lagi tinggi dari admin,hr kan..muahahahahah..boleh?

tiba2 rasa sayang nak tinggal kan company ni..sebab aku sangat2 la dah serasi..
coz.... 
-keje sekarang dah ok skit..
-umah pon dekat je ngan opis..tak sampai 10min dah sampai
-bos n manager pon dah tak banyak ragam
-bos n manager pon dah bg kepercyaaan
-ni paling penting..bonus pon nak dekat dah
-n member2 pon best..terbaek..

tapi kan....

ada gak tapi tu..

- aku nak something keje yg leh mencabar..n like boleh membina career
-n sebab dah selalu sangat kena travel je..
-n last..sebab aku nak kawen..kene ikut my husband nnati..soooo....

so..aku akan bertahan sehingga tahun depan sahaja..insyaAllah..harap aku mendapat kawan,bos,n keje yg best disana nnti...tq abg sebab sokong n bagi semangat kat sayang..

nak interprem jap
 




















Tiada ulasan:

Catat Ulasan