Isnin, 21 November 2011

Permohonan Diterima...



Akhirnya..selepas 2 bulan dileteri,60 hari diceramah free..
Terbuka jugak hati aku akhirnya untuk menghadiri Kurusu pra perkahwinan
Even sorang2 pon..huhuhu
Ni sambungan dri ntri lepas yg mane aku cakap aku dh apply untuk pegi kursus kan
Cuma tak tahu die punye result..so..ni la resultnya..dalm masa 2 jam..die dah reply..
“Tempahan kursus kahwin online diterima.Sila bawa salinan ic & gambar ukuran passport 1 keping..harap maklum”
Gitu la jawapannya..so..selesai 1 part untuk part preparation for my wedding ..
So dah tercapai jugak hasrat en.mate n my mom untuk melihat anknya berkursus..
so kite tunggu ape yg die ajar ek..
nnti aku salin note..pastu share ngan semua..tapi part2 tertntu je kot..
yng len kena g sendiri la..sebab
Kalau aku bagithu semua..baik aku je yg bukak kursus sendri..
muahahahaha..okeh..tatata..
wait n see ya..hihii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan