Rabu, 4 April 2012

Dikala Aku BERGEMBIRA..ada yg BERSEDIH

Dikala Aku BERGEMBIRA ada yang BERSEDIH..
apakah?siapakah?dimanakah?bagaimanakah?
dah2..jgn nak kelaut..
Bergembira for what?
of cos la sebab nak KAWEN..hihihihi..wink*wink*
kedua: sebab tinggal 6 hari lagi utk keje...
ketiga? sebab nak move ke rumah baru...home sweet home
so?
sape yg sedih..
so cerita part 1..
bila sebut nak Kawen..semua org heppi kan..nak2 bakal pengantin tu sendiri
like me..gatal kan..hihihi..taklah..nti korang akan rase betapa heppinye..hihihi
tapi dalam aku hepi2..aku baru persan ade yg bersedih..even aku tak nampk kesedihan itu dimatanya

siapakah?

my Mom..huhuhu..yes..balik kali ni..boleh terlihat diwajah nya yg die berat utk lepaskan aku..
sometimes..my mom tenung n tengok aku dalam2 dari jauh..bila aku perasan..my mom akan kesat matanya yg berair
aku tahu my mom sedih..sedih nak lepaskan ank sulung perempuannya pada org
yelah..mungkin die tak tahu camne org tu akan jaga anak  nya kan..tiba2 hati aku jadi sayu
bila bertanya soal pereparation..my mom cam lambat utk jwab..ntahlah
mungkin sedih kot..sampai aku terfikir..perlu ke aku kahwin?hmmmm
tapi aku percaya..dalam kesdihan..ade riak kegembiraan
dalam duk sedih2 pon..my mom still semangat nak prepare semua..
thanks mom..love u ketat2..huhuhuhu..

lagi?

my Boss
yg ni tak tahu la pe benda yg dia duk sedih..ke tak boleh nak terima kenyataan ke?
or die ade hati kat aku utk suh aku keje lagi?apakah..hihihi
soory boss..saya sudah RESIGN okeh...
boleh tadi call n melalut2 je..suh prepare report n cut off until 20.4..sedangkan aku last 13.04
heran plak aku..boss ni redha ke tak aku nak berhenti ni?hihihihi

lagi?

Kekasih2 lama?
apakah?
hahahhaa..yg ni saje je duk pong pang2..bagi en.hubby terkezut skit..
takde org pon duk sedih aku nak kwen..
takde org yg patah SERIBU kan?
hihihihi
so..i hope sangat semuanya akan berjalan lancar..Amin..~
so..takmo sedih2 tau....jom heppyy




* sabtu ni nak g dating ngn my MIL...hihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan