Sabtu, 7 April 2012

INAI

Inai..
Inai Sinonim ngan org nak kawen kan
maap lah ye..klu blog aku ni sejak kebelakagn ni berkisar pasal nak kawen je
bukan pe..sekurang2 nye blog ni jadi cam 1 listing pada aku utk buat tatapn di hari tua..ceh
yelah..sekurang2nya..kalau ade somthing yg boleh dikongsikan ..ape salahnya ..tak gitu
korang suke pakai inai x?
aku baru je habes berinai
bukan berinai utk kawen k..berinai suke..suki
berinai kat kuku je..nak berinai semua..takut hilang seri INAI masa kwen nanti
org cakap la..tak tahu le betul ke idok..
tapi yg bestnye bila berinai ni..org takmo kacau dah
mesti diorg ingat kita ni dah kawen..baru kawen..
hihihi..hubby selamat disitu..die pon sokong aku pakai..
tapi terfikir gak ni..inai ade 2 jenis..inai kg n bandar
aku tak suke pakai inai tumbuk a.k.a inai kg..busukkkkkk
tak boleh nak makan nasi degn tangan la kalau pakai inai tu
aku ni alergik skit ngan bau inai tumbuk
kalau inai mekah/tiub/serbuk..aku on je..
aku rase aku pakai inai tiub kot..selamat..
en.hubby pon sama..die takleh bau inai tumbuk..nak muntah katenye
owh..kita sama spesis upanya b..hihih..good2..
so..tgk la nnti camne..pakai inai mane..huhuhuhu..
hope..ade la sepupu sepapat yg balik dari umrah sedekahkan Inai mekah banyk2..
murah rezeki..hihihi..lepas dari pakai inai tumbuk...


(berinai kat opis..hihihihi..sambil2 buat keje..tgn sebelah duk tiup..ni pakai inai tiub dari mekah....merah kan..baru pakai 1 jam..inai kat opis takleh lama2..nak buat keje..huhuhu..)




* agak2 lepas ke..sedangkn pokok inai tercegak mcm tiang letrik depan umah..maapppp..ampun..takmo inai tu,.....busuuuukkkkk.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan