Ahad, 6 Mei 2012

Alhamdulillah..Rezeki Hari JumaaT

Alhamdulillah..syukur ke hadrat ilahi
akhirnya pennatian ku berakhir jua..
penat duk jadi jobs seekers..akhirnye..
ade rezekiku di Hari Jumaat
so..pasni aku leh CUTI KAHWIN ngan senang hati
tak payah memeikirkan pasal kerja lagi
Thanks abg..selalu bagi semangat n sokongan kat syg..love u..
sangat2 dekat ngan my home..
dlu masa kat Nusajaya,rasenye tempat dah paling dekat
tapi yg ni lagi DEKAT...
Gaji pon besttt jugakk..Jawatan pon Up skit dri dlu
tapi aku tak kesah pasal jawatan tu..asal Gaji Kaw2 dah okeh..kan
en.Hubby pon sangat2 senang hati sebab tempat keje sangat DEKAT kan
so..hope aku lebih banyak menimba ilmu disana nnati
Ms.Poh..thanks..Ms.Poh yg Interview aku hari  tu..pada mulanya tak berharap..
yelah..sebab mlas nak menaruh harapan..tapi akhirnya ade sinar utk ku
happy sangat..ingat nak start sekarang..tpi fkir2 balik..nti nak cuti kahwin lagi
so,Ms.Poh suh aku start after selesai wedding n Honeymooonnnn..hihihi
so..CUTI PANJANGGG yg sangat HAPPENING..
tak sabau mau balik esok...


*ade kemungkinan aku mau merempit lagi..sebab..dekat....*wink..wink

Tiada ulasan:

Catat Ulasan