Rabu, 11 Julai 2012

Terharunya SAYA !!!

sejak dua menjak ni
keadaan kesihatan ni tak bape nak mengizinkan aku utk berblog,
jgn cakap nak berblog,nak makan pon tak larat,nak masak?
lagi la tak terdaya
dah jadi cam org tak normal dah aku ni..
naseb baik la..saya ada Suami saya yg sangat2 baik hati
sangat2 memahami keadaan aku ni
sangat2 caring & loving..
love u
Terharunya SAYA 
bila my husben call, n tanya

Husben :"sayang,esok nak makan ape?
Me :"up to u abg..syg tak kesah..takde mood nak makan..syg tak mask tau utk esok..tak larat"
Husben :"it's ok..esok abg masak..tlong bawak kuar ayam dari peti okeh.."

actually,aku masak utk makanan tengahari,aku balik makan tengahari kat umah..sebab opis just 1km dari umah kan..so,balik makan ngan en.somi jerla..tu pon kalau somi off or keje malam..kalau tak..makan sorag2 la...skrg ni..husben yg banyak masak..thanks b..

TERHARU SAYA...
Dia jadi Mr.Mama
memandangkan suami off day esok..so,jadi Mr.Mama la..
Alhamdulillah..saya dapat suami yg baik hati,penyayang & memahami saya..
hope,abg akan jadi abah yg baik hati,penyayang & memahami fr anak2 kita nanti (cewahh..anak2 tu..takleh blah)hihihi...Amin~

Sayang Abg...Muahhh..

my superhero...love u..rajin kannn...hihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan