Sabtu, 14 Mac 2009

Program Fasilitator

emm..penat satu hari ni..huhuhuhu..susah jugak nak layan kerenah budak2 ni..jenuh aku nak melayan..hari ni g Sekolah Menengah Kebangsaan Raja Tun Uda..mak oi...tu dia..ganas no..adei..pening deng nak layan..emm..ni tak jadi cikgu lagi...tapi best la..pengalaman tu ade..kena yang pasif..memang pasif tahap cipan..if dapat yang hyperactive..terlalu hyper gak..tapi best sebab diorang ni selamba badak jer..takdelah nak skema2..cuma adelah sesetangah tu..nak2 bigboy..hehehe..budak ni tul2 nakal..adei..sepatah aku cakap..10 patah die cakap..tapi ape pon best..3 jam..aku handle diorang..ade skit perubahan bila dah suruh nyayi..dah suruh itu..and ini..tapi tak tahulah..sekejap je kot insaf..cam aku zaman muda2 dulu la gak..hahahahaha..tapi yang kelakarnya..aku terkena..dalam2 duk tegas..ade gak terkena..sampai la ni aku simpan ..aku di main2 kan oleh budak2..die bagi surat..bila aku bukak..dalam tu..tiba-tiba melompat satu benda kenyal..aku sendiri pon tak tahu..cam lastik getah gak..adei..terkezut tahap cipan dow..adei..pandai plak tersengih2..tapi pe pon..best..kenakalannya..membuatkan diriku hilang tension memikirkan assingment yang tak pernah habis-habis..kuikuikui..hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan