Ahad, 15 Mac 2009

Rindu !!! :(

huhuhu..rindunya aku pada family..baru jer pas call ayah..sayu je suara..tanya..bila Long nak balik..makan tak lagi?..rase nak menangis pon ade..huhuhu..kalau la umah aku cam jarak dari hostel ke sekolah dulu..dah sah aku cabut balik..tapi memikirkan jauh..terpaksalah..aku tanggung kerinduan yang teramat..bestnye..tu lah sape suruh mintak blajar jauh2..padan muko..huhuhuhu..sedihnya..nak balik..ade 2 bulan lagi baru boleh balik..adei..seksa jiwa tul..sekarang ni..semua family ngah kumpul2..abang aku,akak ipar, anak-anak sedara..semua balik..semua ngah syok2..aku sorang jer yang takde..mana aci..huhuhuhu..ak jugak..huhuhuhuhu..tak penah sedih camni..kalu sedih rindu pon masa tahun 1 sem 1 dulu jer..pastu ok jer..ni cam budak2 plak..dengar suara ayah dah takleh nak cakap per..huhuhuhuhu..nak balikkkkkkkkkkkkk..aku nak balikkkk..huhuhuhuhuhuhu....huhuhuhu dah lah banyak keje ..huhuhuhuhu..sedihnya..waaaaaaaaaaaaaaa...rindunyaaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan