Jumaat, 9 Julai 2010

AKU DAH 23 TAHUN

huhuhu..genap aku 23 tahun..hari ni genp 23tahun..nak kate lengkap...tak bape nak lengkap ag..sempena buday aku yang ke-23 ni aku harap, diri aku beroleh kejayaan di dunia n akhirat, diperkuatkan iman, amal n ibadat kepadaNYA n dipertemukan jodoh yang baik...eh..JODOH..dah nak kawen ke ape..hihihihi..tak la..so, my goals for this year n next year,...

- nak kumpul harta banyak2
- nak beli kete
- nak bantu mak ayah aku
- nak sellau hepi je
- nak buat orang2 yang tersayang hepi
- thanks sangat sebab support me

THANKS TO

- my mom, dad coz selalu support anakmu ini
- my bro n sis sebba belanja KFC tadi
- my beloved en mate..love u lalings

n aku sangat2 terharu bila en.mate make somthing special for me..n sangat2 bermakna..terharu okeh..thanks abg..abg sentiasa dihati sayang..

1 ulasan:

  1. hepi belated burfday...
    smg tcapai apa yg diinginkan
    smg dipermudahkan sume urusan
    gudluck pektikel+chayok2

    BalasPadam