Sabtu, 3 Julai 2010

HARI YANG CERIA vs BIRTHDAY

kenapa hari yang ceria? sebab ni first time aku diraikan segembira ni..hihihi ..thanks sayang..jauh2 datang sebab semata2 nak celebrate beday...tapi actly, beday aku lambat ag..next week..tapi sebab en.mate dapat cuti awal, so kene datang awal la..berkampung 3 hari kat sini..berkampung umah akaknye..then..terima kasih sangat2..and i sangat2 menghargai..

yes..aku betul2 terharu..terharu sangat2..ingatkan en.mate maen2 je nak datang..pergh2.tgk2 dah tercongok kat depan opis..terkedu aku..gembira pon ade..hihihihi..so, g lunch same2 n tadi plak berkesempatan celebrte bday..n esok..plan nak men bowling..hihihi..mintak2 jadi..

sepanjang 23 tahun aku ni, first time aku celbrate birthday dengan sehebat ni..biasanya just ucapan or just makan2, takde pon kek..hihihi..kali ni nah..kali ni, siap ade lilin ag..hihihihi..terharu ok..huhuhuhu..thanks abg...

so, layan pic je la...hihihihi

hihihi..kek beday..sedap..


jakun je rase bila besar2 ni tiup lilin..hahaha..belom sempat snap pic, aku dah tiup..kuikuimcam budak2 je


tema..black n white, yang dirai..hehehe..tersengih je...

kusyuk potong kek..hhuhuhu..ni idea en.mate la ni..tapi pepon, best..


anothr dish..selain kek, ni la dish kitorang..wedges dah habis dilahap oleh kitaorang..hihihi..roti yang terkopek tu, en.mate yang ngap ye...

thanks sayang...>*<

and last....

dapat ni...hihihi, bantal I LOVE YOU...best..dapat pelok2 malam ni..thanks sayang..
so, itulh kesudahan ahri yang ceria ku..hihihi..esok, mau mencipta kenangan lagi...hope jadi maen bowling..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan