Selasa, 6 Julai 2010

ARGHHHH....TENSION JADI BUDAK PRAKTIKAL

arghhhh..sangat2 tension okeh keje...eeee, aku rase nak menjerit sekuat hati..huhuhuhu...aku tension sangat2 dengan keje..mentang2 aku budak praktikal,,semua salah..aku yang kene tanggung..memang betul department aku baik tak marah, tapi diorang akan tension bila department laen yang ngadu2..

yes..aku buat keje, dah department admin suh buat camtu, takkn kite nak membantah, sedangkan kite bukan tahu 100% pasal perjalanan company tu, so, bila kite tegur yang tu salah or tak, diorang suka2 hati je buat keputusan, bila kite buat, tgk2 salah plak..tulah, pekerja lama pon tak boleh pakai..ape pon takde...aku yang 2 bulan keje ni pon dah boleh tahu ape btul, ape salah...tapi yelah..kite ni just trainee, takkn nak membantah..tension sangat tau...

aku menyampah..bila kite kite tanya..aah..buat camni k, bila kite dah buat ape yang disuruh, eh boleh plak komplen salah..dah tu sape yang ajar..tak ke ko jugak yang ajar..geram je nak kuarkan ayat camtu..tapi sabar..aku ingat..aku ni just trainee je..sabar jelah..dah lah orang yang incharge payment tu on leave hari ni..tak pasal2 aku yang kene...
eeee..sabar2..aku sabar lagi ni..meletup karang..yang pompuan pon gedik..masalah kecik nak heboh satu opis..nak bodek bos..eeee sabor jelah..nak tunjuk yang die tu buat keje, orang laen tak buat keje..padahal orang dah buat keje die..eeee..ni la susah jadi budak praktikal..segala kelsahan terserlah..yelah..name pon praktikal..so, wajar la kalu budak praktikal buat salah pon..ko dah 4 tahun keje pon boleh salah, lagikan aku yang baru 2 bulan...eee..mintak2 orang yang bersalah ni mengaku kesalahan die esok..kalau tak...e.eee..hanya tuhan saja yang tahu..benciiiii




Tiada ulasan:

Catat Ulasan