Khamis, 28 April 2011

ANGAU NAK KAWEN!!

haizzz..
korang pernah tak dengar orang angau nak kahwin?
biasanya orang yang tengah menunggu diijab kabul yang excited kan....
ni tak..aku yang terlebih excited..ntah..aku pon tak tahu kenapa
mungkin pengaruh persekitaran jugak kot..kan...
tapi bila fikir2 balik about all wedding preparation..
aku n en. mate leh sakit kepala..
terlalu banyak benda nak difikirkan

tapi..sejak 2 menjak ni..aku jadi cam angau je..
mungkin juga faktor umur..adakah?hahahaha
boleh dikatakan hampir setiap hari aku duk search website about all wedding preparation
from A - Z..gila kan..
ni namanya..preparation yang amat bagus
awal2 dah buat check list..hihihi
maybe juga sebab ikatan pertuanangan yang akan terlalu singkat?

ya..maybe aku takut jadi cam members aku
oleh kerana terlalu sempoi n tak ambik tahu pasal wedding sendiri
sampai terpaksa berhenti keje n tumpu totally pada wedding 
aku takmo la camtu..lagipon time wedding la nak guna banyak duit kan...

tapi ape pon..memang aku sekarang tengah angau nak kawen..
dah sampai seru ke ek?
oh tidak...tapi bukan aku je..si dia pon sama..
hahahahha...gila betul..arghhhhhhh



lawa kan pelamin ni..light purple+white..gila tak angau kalau dah tengok camni...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan