Ahad, 3 April 2011

TOLL PENGANTIN

Salam..semua..dah lama rasenye dah hupdet my blog ni..ntah la sejak takde kamera ni..jadi terbantut je nak berceloteh dalam benda alah ni..bukan taknk berkongsi..cuma tak best la kalu bercerita tanpa picta..kan..kan

street to de points...hihi..pasal toll Pengantin..pernah dengar tak?
ha..ni first time aku dengar n melihatnye dengan mata sendiri..wah memang sangat2 teruja n best sangat2..rase cam nak buat jugak la time kawen nnati..boleh?hiihihi..en.mate sila la jawab ye..

toll pengantin ni ade org kate ade kat Johor je..
yang ni memang kes naye..
dimana pengantin lelaki akan ditahan dari berjumpa pengantin perempuan..
selagi tak selasai toll..toll tu semua..selagi tu la pengantin lelaki takkn merasa duk sebelah pengntin perempuan..nampak cam kejam..tapi memang gamat n enjoy gile kan..
camni la ropenye...tapi ni from en.google..saya tak bawe kamra time tu..so cilok2 je la..

minggu lepas ..aku berpeluang tegok..ade jemputan saudara member dekat2 area2 tempat aku keje,....mulanya taknk pegi..tapi fikir2 cam segan la plak..nanti pe plak die cakap kan..even aku tak kenal pon pengantin perempuan tersebut..hahahah..so..pegi le ngan my member...dah makan2...syok duk bersembang..pegi pulak menjegah ke belakang..mak sedara member ni boleh plak tpaukan aku soto..hahaha..memang langkah kanan betullah..dah pegi kenduri..leh tapau bagai..hihihi

so ..dah siap jumpe semua mak sedara member aku..palauan kompang pom bunyi la..karok pon dah berhenti..pastu tiba2 jadi gamat..riuh rendah..mak sedara member aku senyum je..aku ni yang tak tahu ape cam org bodoh je tanye..knp diorang tu..cam kene rasuk je..hahaha..rupa2nya ade Plaza Toll baru Bukak la....highway baru la kot..hahaha

perghhh..sampai berpeluh n terbahak2 aku ketawa..dah elok2 nak balik..tak jadi tu..duk tgk step by step toll tu..punye la banyak sampai 5 toll..gile btull..toll pertama pak sedara n budak2..toll 2..org2 silat..toll 3 mak sedara2,ipai duai..toll 4 adik beradik n anak2 buah.. n toll 5 ni toll bahaya skit..demand gile..toll mak andam ar..memang kaw2 die pow...

haaa..ni toll last..kalau tak lepas ngan toll ni..tak merasa bersanding la..so..sape2 yg nak kawen ngan org johor..sediakan duit toll banyak2..k

hai la..sampai sudah toll tu baru la pengantin lelaki leh berpeluang duk sebelah pengantin perempuan..haru jugak dibuatnye..kalu buatnye tak cukup duit toll..tak ke malu..leh tak guna touch n go?hahha..bab kate member aku..guna kad kredit je...hahaha..tapi ye la..laen negeri..laen adat...best kan..tapi pe pon enjoy..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan