Selasa, 26 April 2011

OPISKU SERAM

salam pada semua blogerzzzz..
lamanya tak hapdet blog...walaupon baru beberapa hari..
yelah sejak bergelar pekerja ni...masa utk berblog sangat2 takde okeh
sebab ape...sebab aku malas..huhuhuhu
berbalik pada tajuk n3 kali ni...aku nak cite skit pasal opis aku
seram.....naik bulu roma aku dengar tadi...
bab kate Ms tong..itu Makhluk Halus..hihihihi

alkisahnya..tadi Hr kat tempat aku ade check system Finger Print Kitaorang
so,dapat detect la kan..sape yang datang lambat or OT.
.tapi semenjak aku keje sini...(aku pekerja contoh k...)
hahahhaa..selalu datang awal

pastu tadi duk syok2 si christine ni check..tiba2 muncuk satu finger print yang tak dapat di detect...Id no..ade..tapi namanya takde..no Id pon tak tahu siapa yang buat...biasa Hr la yang buatkan No.Id...

pastu si H la aku namakan...die punya Finger Print baru je start
start 19.4 die sebagai pekerja...pastu masuk ikut suka hati plak tu
yang peliknya..dia masuk keje pukul 10..balik pukul 2 or 3 pagi...eee seram gile

pastu tadi untuk kesahihan..call guard..but guard sendiri tak sure..tgk dekt cctv..takde ape..ai musykill..dah la Id si H ni Menunjukkn yang die tu budak Opis..bukan budak site,bukan budak Lab..n bukan budak Plant...adoi...

so..yang menjadi tanda tanya kitaorang sekrg..siapakh gerngan itu?hmmmmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan