Selasa, 7 Jun 2011

BALIK KAMPUNG EPS 1

Haizzzz..
lama nye tak berblog rasenya..even baru berapa hari je aku tinggal JB ni..n fly to Terengganu
balik kg kali ni sangat2 la penat..maybe kalu drive lagi penat kot
tapi sebab teramat2 bz dengn kenduri kawen ORANG...bukan kenduri aku yep..
n tak bernaseb baik sebab PENYU TIDAK BERTELOR..huhu
kempunan disitu..naseb aku ni bukan mengidam cam org peknen
kalu tak leh meleleh air liuq anak aku..hihihihi
takde rezeki la tu...

nek bus KKKL to terengganu kul 9.00 mlm..terlepas citer nora elena..huhu



kul 6.00 pagi baru sampai terengganu
penat sangat2
pastu kul 11 pagi dah gerak p kelantan...
naseb baik bukan aku yang drive..kalu tak..terjun lombong la
sampai2 je terus jumpe mak2 sedara n makan
aku dengan takde baju kurung nye..terus rembat baju kurung adik aku
naseb baik 1 saiz..mane nak tahu balik kg nak g kenduri..hihihi
penat jugak la 1 hari tu..penat dalam transport je..


pic mengedik sebelom g kenduri..hihihihi..baju pinjam nih..merah menyala..siap kene sound kat mak sedara aku lagi....

malamnye plak..cousin aku tumpang tido kat umah..owh amat2 terbatas..nak kene bertudung je
tapi best lama tak jumpe..borak2 sambil layan ank die..faris
dah ade ank pon die..aku je la yang terkial2 lagi
hihihi..takpe..jodoh dah sampai....tunggu skit masa je lagi

n aku pon tido dalam kepenatan...

p/s: hajat en.hubby blom di persoalkan lagi..dalam hati takut n malu..hihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan