Selasa, 7 Jun 2011

BALIK KAMPUNG EPS 2

sambungan eps 1.....

hari kedua kat kampung..
takde ape nak buat...
pagi2 dah ikut ayah p kebun..
wah..best gile..lama dah tak berkebun
cepat2 siapkan keje kat kebun 
sebab pas tu ade plan nak ke pasar ngan my mom
g kul 7..kul 8 lebih dah siap..
tak sampai 2 jam..hihihi
xpress...sebab tu kalu nak ke kebun ayah suke ajk aku
sebab aku tak buat keje maen2..poyossss
tapi takpe..pas ni suh menantu sulung laki die plak pegi
en.hubby suke ngan kebun n laut..so leh la try tolong2 FIL & MIL kan...?

pas balik dari kebun terus siap2 nak g pasar kampung buluh..a.k.a pasar borong
pe lagi..dah nama pon pasar borong..memborong aje la
duit mengalir cam air..huhuhu..tapi bila lagi kan nak mengalir
n fyi..aku jadi kejung nak drive kete ayh aku..manual..
huhuhu..dah terbiasa bawak auto..tiba2 nak bawak manual..
sampai kejung sekejap nak ingat step balik..lawak btul
pastu takyah kira la..bape kali kete mati ..huhuhu..sebab takleh nak control..huhuu

n hajat en.hubby ku sampai pada mak n ayah aku
tiba2 je keberanian datang...hihihi
naseb baik hajat diterima dengan hati yng terbuka
n my mom n dad said.." buat mudah2 je..merisik +tunang buat dalam 1 majlis"
so..that means...2 in 1 la...hihihi
senang hati en.hubby...aku pon senang..bila?
biarlah rahsia....hihihi

p/s:janji tak tertunai lagi nak open table fr family....esok malam open table...like..like..like






Tiada ulasan:

Catat Ulasan