Khamis, 2 Jun 2011

NYAYI,MASAK&MAKAN TOGETHER2 WITH EN.HUBBY

Haizzz..wat pe u ollls
penatnye..baru pas buat report untuk PAPA tersayang a.k.a My Beloved Boss
awal2 before die chow tadi
siap warning bebb

Papa: "yanie..u start cuti bila?
Me: Esok
Papa: Bukan Sabtu ke baru start
Me: Esok la Mr.G...
Papa: Owh..its ok..make sure my report siap before u cuti..esok i nak tengok
Me: Okeh Mr.G

hah..kau..tak rehat aku tadi..kuar g tapau jap je..tapi before kul 5 aku dah siap..aku kan cam robot..kalu dah buat keje tak henggat dunia..sampai en.hubby marah2 kat aku..suka paksa2 diri buat keje..org laen buat 3.4 hari tak siap ag..aku dah siap
alhamdulillah jugak..sebab bulan ni punya report takde masalah..semua clear..

berbalik pada title entry kat ats..semamlm i bersama2 en mate..menyayi..masak n makan sama2..hihi..mesti korang tertanya2 kan..bila masa plak aku jumpe die
ni namanya jumpe dalam jarak jauh..on calll

pas bergayut sejam..en.hubby mengadu lapar..aku pon lapar gak..last2 dalam otak masing2 duk ingat megi..hihihi..so..masing2 g masak megi dari jauh..n masing2 mms gambar megi..en.hubby poyoss..siap megi letak sotong ag...aku biasa je...

megi aku..letak telur n limau je....sodap pon sodap..janji kenyang...

sudah kenyang bergayut lagi n my hubby siap nyayi2 lagi..aku pon ikut serta gak..hahhah..hepi gile..sampai die surrender cakap dah ngatukkk...ni la. yang dilakukan together2..tapi together jauh....huhuhuhu

p/s: yahooo..tak sabar nak tunggu kul 5..report dah siap..kul 5 tepat..aku nak chow..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan