Khamis, 1 Disember 2011

Belom Bertunang,Darah dah MANIS


Eh..ade ke pepatah camni ek
Ntah la..tapi biasanya dengar camni la
“org bertunang ni darah manis”
Mula2 aku agak tak faham gak..yelah masa tu aku baru budak2 ag
So mane nak faham
Tapi bila dah meningkat remaja ni,banyak plak input yg aku dapat
Contohnye,x elok jumpe selalu,
Nak kene beringat
Kalau drive ke ape ke nak kene hati2
Pastu hari tu akak ni ade cakap
“kalau bertunang,jgn selalu sgt pegang benda tajam,mcm pisau or ape2 la yg tajam”
Takut kene katenye..
maklum la DARAH MANIS
nak2 potong sayur ke,potong bawang ke?
Dah tu takkn aku taknk masak kot?
Ek?
Ntah aku mula2 tak faham gak
Tapi
Bila terkena baru aku ingat
29.11.2011 hri tu En.hubby dah nak gerak balik Kl
So,pas angkat semua brang2 hntaran untk bwak balik
En.Hubby gerak la.tapi hati aku mcm tak sedap je..sedih je nak bgi die pergi ..
(tapi memang tiap kali nak berpisah camni la)
Tu yg berat sangat hati kot
Aku dengan mengntuknye..pas dah buybe kat en hubby,
Terus mata rase nak tido
Tak sampai 1 jam tido..en hubby coll..die xcdent
Terkujat aku dibuatnya
Langgar divider katanya..kene angin lintang kat Pagoh
Tapi area Pagoh memang ade Angin Lintang tu
Tiba2 je kereta die tersasar ketepi n dump..langgar divider
So,kemek la..alhamdulillah die tak ape2
So En.Hubby aku ni boleh dikategorikan
DARAH MANIS
Jugak ke?
Belom bertunang,dah ade Darah Manis ek? 
You olls penah ade pengalaman camni tak?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan