Jumaat, 16 Disember 2011

Doorgift by Yanie Craft


Korang pernah dengar tak pasal felt craft
Ha..ni nak citer skit pasal felt craft ni..wabak felt craft sudah menular dalam diriku
Nak2 plak aku mau kawen kan..so harus la aku mnitik beratkn segala persiapan agar tersusun
So mesti setiap majlis mau bagi unik n len dari y glen skit kan
Yg pasti dari DIY okeh
So…ape kaitan wedding ngan felt craft ni



Meh nak cite meh
Kan sejak dua menjak ni aku bz buat doorgift
So,doorgift tu untuk my wedding nnati..InsyaAllah
So,aku berusaha buat skit2..
Menggunakan felt ni la..best..teruja sangat..sebab Nampak unik n hasil kerja tangan aku sendiri
Yg pasti aku inginkan kepuasan
Setakat ni..aku sudah menyiapkan 150pcs doorgift
So disamping dapat puaskn hati,dapat jimat kos n dapat keunikan pada majlis kita sendiri
N akan kekal dalam ingatan ..kan2..
So aku dapat ilham ni pon after tengok felt ni n usaha sorg kakak blogger ni yg sangat rajin
Semua brg fr die punye wedding adalah DIY..sangat kreatif n rajin
So..untuk kepuasan hati..aku try buat..like u sis..thanks bagi ilham..hihihi
Akak tu cakap if ade masa..tk salah kan beri kelainan
Hasilnye..tunggu..tak leh post lagi…nti tak surprise la..hihihi

*dlam hati berbunga2..adakah akan muncul yanie craft?hahahahah..wink**wink..verangan..mintak2 camtu la..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan