Khamis, 8 Disember 2011

Dugaan Di Bulan DISEMBER

dugaan datang lagi
tapi ni takde kene mengena ngan 
DARAH MANIS
or 
DARAH MASIN ke ok
ni darah gemuruh yg cuai..n tak berhati2...
huhuhu..sebab kecuaian ku..
habes duit melayang
2 hari lepas...aku punye gaji
so..thats mean hari kaya aku untuk beberapa jam okeh
so..tak tahu la nape ni jantung berdegup kencang
hahha..boleh
staff dah cakap..gaji dh masyukkk
aku pe lagi..sambil2 nak cashkn duit company terus amik duit gaji la
aku punye peel..suke amik semua..
bab org kate cium dlu duit tu
hahha
pastu dah separate pada mane2 yg berkenaan
aku punye style..aku akan clipkn mane2 yg berkenaan
takut terguna kan
so..pas dah bank in duit umah,duit kete,asb,
yg ade dalm purse masa tu just untuk blnja n duit petrol
aku pon tak tahu camne aku cuai..
clip untuk duit petrol terjatuh tanpa sedar
pity mee..RM200.00 tu hilang
tercicir..nak gilo mak sekejap..
terus g klinik amik Mc..sebab duit hilang
termimpi2 time tido duit tu datang...
hahahaha
pas ni kene berhati2 plak..huhuhu
sampai la en.hubby cakap dah takde rezeki..so aku pon pasrah dalam terpaksa
pasrah..tapi terpakksa okeh
so..sape2 yg jumpe duit aku tu..
leh bagi balik x?
agak2 ade ke org bg balik ke?
ntah lah...
korg penah kene camni x?
p/s:esoknye dengar2 aku punye member pon hilg duit gak..hari yg same..memang naseb budak2 akaun btul..







































Tiada ulasan:

Catat Ulasan