Ahad, 25 Mac 2012

Dilema Tudung?


aku dalam dilemma skrang?
dilema Tudung? Boleh?
yelah..aku tengah fikir ni..time nikah & Resepsi nnati nak pakai tudung pe ek?
aku tak suke pakai tudung cm yg keras kat depan tu..
tapi tudung tu jelah yg selamat..taknk bagi gambar rosak
aku lagi prefer pkai tudung bawal..tapi tudung bawal risiko tak mnjadi..n dalam pic tak lawa
or nak pakai selendang?
cam my engagement punye majlis hari tu
aku pakai selendang..tapi dilipat n dijadikan tudung 3 segi..tu pon naseb baik mnjadi

see..ni selendang yg dijadikan tudung..naseb baik ok..kan?

kalu tak..hmmmm..rosak gambar..huhuhuhu..tensionnnn.
so..agak2 nak pakai tudung pe ek?
Fareeda?
wow..gorjes uuu..klau la dapat pakai Fareeda Mawar..kan bagus
lagi canteeeekkk..tapi mahal tu...beee..sponsor boleh?hihihi

* ni tengah survey fareeda punye butik..rase2 cam nak rembat MAWAR lorrrr..huhuhu..nampak cunn je..tapi tengok la..huhuhuhuhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan