Jumaat, 23 Mac 2012

HIV Test

korang dah buat HIV TEST?
aku dah...hihihi
En.Tunang? Blom...30.03.2012 nnti baru die terhegeh2 mau buat.,..bila dah suruh baru nak buat
so.settle part of nak lengkapkan borang tu nnti kan
hari tu selasa lepas aku dapat MC..gastrik..ingat nak buat terus..
sekali nurse cakap..kat sini just hari jumaat je utk HIV TEST Pengantin..
so nak taknk kene A/L jugak setengah hari..sayang u nak amik A/L
tpi nak buat camno..so tdi kuar kul 12 dri opis terus g klinik
owh..aku buat kat klinik Kesihatan Gelang Patah..Johor..
pastu nurse tu cakap..dah ttup..pity me kn2..
die suh dtng balik kul 2.45pm
aku dah cuak..yelah mcm2 org cakap..kene pose la..kene amik darah sampai sebotol la
aku tanye nurse tu..ade ape2 yg perlu sya bawak n ape2 appoinment?
nurse cakap: awak just perlu sediakan 4 items
- borang saringan HIV TEST dari pejabat agama (ikut negeri masing2)aku amik yg teganu la
- Kad Pengenalan
- Sampul Surat (kecik je okeh) aku beli sampul surat A4..nurse cakap cam nak letak result X-Ray..hihihi
- Duit RM1.00 sebab menggunakan khidmat Klinik..ihihihihi

ape perlu buat..amik no..n klipkan bersama2 semua 2 diats..letak dalam bakul..nti die panggil n g la check..hihihi

jwapannya : Tidak reaktifv(menggunakan ujian Rapid test)

ala..yang cucuk kat jari tengah tu..tak sakit pon..cam kene gigit semut je..
tpi aku punye cuak..sampai masa nurse tu cucuk..aku mengaduhhhh..ouchhh..hahahha
serius..sakit gak skit...mybe mind set dah fkir mcm2..pastu test n terus dapat jawapannya

kesimpulannya..mcm tak berbaloi je aku amik A/L..sebab aku tunggu setengah jam..buatnye tak sampai 15min..huhuhuhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan