Rabu, 21 Mac 2012

ZAIZAL BRIDAL

sejak nak kawen ni..asyik menhapdet blog n status pasal nak kwen je kan
biasa la..lumrah alam..takkn la nak update pasal anak plak kan..huihihihi
kan bila dah ade ank nak hupdet pasal kawen..nti org cakap buang tebiat plak
so..masa ni akan datang time ni je....hihihihi...so sabor je la yep
bercakap pasal kawen..aku dah jumpe bridal kat sana
ni la aku rase bridal yg okeh skit dari yg len
al-maklum la..kat kg..kalau kat bandar banyak choice
so..nak taknk..on aje laaaa..
tapi aku tengok Zaizal Bridal ni la palaing okey n boleh dibwak berbincang
mula2 aku survey Ida Collections..tapi takleh ikut citarasa la..
so try g Zaizal ni..nampak cam ok..tapi mula2 agak keberatan..sebab aku berminat nak booking yg ajil punye
murah n simple..tapi full book la plak..bulan 2 dah full book utk bulan 5 punye ek..punye la ramai org yg dalam tempoh bahagia..like me..kuang2..so,berebut2 la tarikh..
so..bila ditanya..diselidik,si soal siasat..mak aku suh pilih zaizal Bridal tu..katenye owner tu kalau tak silap 2 pupu ayah aku..so..bila lagi nak guna khidmat saudara mara
aku tak tahu pon..pasal pupu2 ni..pas balik n bagithu mak..baru mak bgthu..
so..ape lagi..jalankan misi utk diskaun..hihihi
esoknye..bawak mak aku g Zaizal Bridal utk bincang n letak Deposit...
so..akhirnya aku bersetuju utk mengambil Zaizal Bridal...
Die punye Cost? okey la..mungkin murah bagi org yg berada dibandar..
hanya RM1600.00 aku dah dapat complete set..+ 650.00 utk photogprpher...Jimat kan..berbaloiiiii...
so..jom tengok......


my wedding Planner...semua tantekkkkk die cakap..ponim aku..hihihi

ni rumah owner tu..a.k.a Zaizal Bridal..a.k.a 2 pupu ayah aku...die buat kat umah je..


ni ruang luar beranda umah..ni baru siap tanggalkan dri umah customer kot...cantik gubahan bunga die..cam trend kat bandar punye... i loike..


 ni buku wedding aku..semua catatan dri merisik,bertunang.cost n budget..semua ade..ni lakarn aku utk mak andam tu..a.k.a makcik anum....utk tatapan anak2 cucu..bahawa mama & papanye plan 100% utk Wedding..hihihihi..so..aku pilih yg A..

my theme..ala2 camni la..pink purple..bab kata makcik anum..PINK BELACAN..
bila masa pink makan belacan pon aku tak pasti...


kesimpulannya...: deposit booking dah bagi 200++ nnti balik hujung bulan ni..top up lagi
setakat ni puas hati dengan keterangan...
so tunggu hari yg ke 69 dari sekarang..cmne rupa pelamin aku?
hihihihihi..jeng2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan