Khamis, 4 Februari 2010

BILA AKU BER "SPECS"


hmmm..sejak sem lepas..mata aku sedikit kabur..memaksa aku untuk BER " SPECS"..ohh..rase cam alien pon ade..aku tak suke berkaca mata..n minggu lepas..nak taknak..aku kene buat..kalu tak..memang suzack la jadi mata kedua aku..hehehehe..sorry ye dik..yelah..dia salin..aku tiru dia plak..tu pon kadang2 tersilap gak..

..owh..parah2..kebetulan minggu lepas SEONG OPTOMETRIST.SDN.BHD telah menawarkan promosi buat Specs..aku pon tanpa fikir panjang..g menapak ke kedainya n test.
.owh rupa-rupanya AKU RABUN..

huhuhu..tapi aku rase cam ALIEN kalu pakai specs..owh..tidak..apakah maknanya..nasib la aku just RABUN pada tulisan kat depan n bukan sepenuhnya..so aku hanya pakai BILA PERLU..so...tak rase cam ALIEN sangat..kan..kan..hehehe..so.bila BER "SPECS" ni..owh..papan putih kat depan jadi clear..aku boleh menulis dengan senang hati..sebelum2 ni duk merungut kata Dr. guna pen tak terang..rupanya MATA AKU PROBLEM..hahaha..so, bila dah pakai..semua leh nampak ngan jelas..termasuklah..jerawat di muka Lecturer..(yang ni tipu jer..hehehe)n
 layan la gambar aku BER " SPECS"..rase cam ALIEN terlepas ke BUMI n aku rase laen sangat..hohoho..tak suka...


ni..Picture sebelum Ber SPECS


ni Picture Selepas Ber SPECS..laen kan..macam ALIEN...hoho

ni gambar semua..hahahha.. half-frame kale hitam...saje..je sebab aku nak update blog...hehehe


last..nanti kat n3 laen..aku citekan pasal minah arab..eeeee..geram2..tapi nantilah dulu..ngah takde idea nak mengutuk..(hahahaha..ayat jahat gile..ok.).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan