Jumaat, 5 Februari 2010

KAWAN LUPA KAWAN

entahlah..mungkin ini entry berbaur sakit hati n dengan perasaan yang bercampur aduk..sungguh..sungguh aku sedih..sedih yang teramat sangat..entahlah..malas nak fikir..mungkin betul orang cakap.

.KAWAN DIMASA SENANG..SANGAT RAMAI..N KAWAN DIMASA SUSAH..PAYAH NAK JUMPA..

kalu ada yang betul2 ikhlas berkawan kerana ALLAH...aku selidik..mungkin selama ini silap aku..ade dimana-mana..aku cuba sedaya upaya menjaga hati dan perasaan kawan..tapi ntahlah..aku tak dapat fikir ngan waras lagi..mungkin dipengaruhi dengan perasaan sedih n sakit hati..selagi boleh bersabar mungkin aku bersabar..tapi kata orang sabar ada batas..aku mudah nak memaafkan orang..tapi untuk melupakan..MAAF..tiada peluang..ntahlah..mungkin orang beranggapan..ianya mungkin satu dendam n perangai jahat..tapi sampai bila orang nak pijak kepala kita..aku pon ade hati..ade perasaan..time senang  bersama..time susah harungi sendiri..aku taknak kawan sebegitu..aku pon bukan seorang kawan yang baik..aku tahu..bukan mudah nak puaskn hati orang..tapi sekurang-kurang aku tahu..aku akan bersama setiap saat jika dia pon begitu..tapi ntahlah..mungkin takdir n peringatan kepada aku..takpelah.

.sabarlah SITI AZYANI..

ini lah dunia..dunia ibarat pentas lakonan..dan manusialah pelakon-pelakonya..saat ini aku teramat sedih,benci,sakit hati,geram,menyampah dan segala-galanya.

.aku BENCI

..mungkin hanya orang-orang yang tertentu sahaja yang faham..n semoga aku menjadi seorang kawan yang baik, selagi aku mampu membahgiakan orang-orang yang aku sayang..amin n semoga dia akan kembali seperti dahulu..InsyaAllah..

1 ulasan: