Rabu, 3 Februari 2010

HATIKU

HATIKU
..bila bercakap pasal hati dan perasaan ~
aku jadi lemah..keluh..kesah..hampa..gembira,sedih..semua ada..ntahlah..adakah aku gembira dengan

HATI & PERASAAN AKU


..kenapa bahagia hanya sekejap..but KESEDIHAN yang berpanjangan..adakah kerana kurangnya kasih sayang..emmm ntahlah..kadang2 aku merasakan sesuatu yang sangat indah bila perasaan tu wujud n bila DIA ada disisi..but bila DIA tiada..aku rasa..ntahlah..kosong..aku cuba lenyapkan semua..mungkin hanya andaian aku..tapi bila hati mula JAUH..tiba2 DIA muncul n hati aku kembali berbungga..macam pasang surut..ntahlah..aku sendiri pon tak faham..apakah perasaan and HATI aku sepenuhnya padanya..atau hanya separuh..hmmm..dan DIA juga..adakah begitu..ntahlah..kadang2 rasa disayangi ..kadang2 rasa disisihkan..kadang rasa kasihan..kadang2 rasa terbelai dengan perasaan.

suatu hari aku ada menyatakan..ini semester last disini..DIA muram..tanya lagi..kenapa..DIA senyap..Dimana Praktikal nanti..aku katakan mungkin bukan Disini..DIA muram lagii.kenapa bukan disini..

.PERLU n PENTING ke aku DISINI untuk DIA yang mungkin PENTING BAGI AKU tapi .......... bagi DIA?
.ntahlah..aku sendiri tak pasti..susahkan bila melibatkan

SOAL HATI..HATI KU

..kenapa lah HATIKU
.. hope ALLAH permudahkan segala-galanya..
AMIN~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan