Sabtu, 22 Mei 2010

AKU...JB..IOI GROUP...

bermulanya hidup sebagai pekerja..amat2 memenatkan kepala otak..tapi aku suka..tak payah nak hafal2 n study cam belajar dulu..tapi kerje cam takde life je..sangat2 penat n busy ku rasa..dah nama pon baru praktikal..memang aku suke kerja..tapi penat Allah saja yang tahu..baru lah aku tahu betapa penat orang keje..dulu aku selalu marah en.mate sebab tido awal..sekarang giliran aku plak..pas isyak..tgk tv 30 min..takde ape dah..terus lena..adui..memang penat2..nak2 aku bertravel jauh naek motosikal..bagus jugak..tempat keje aku jauh..tapi sekarang aku dah tahu jalan short cut..senang kit..orang jamm sebab nak masuk town pegi keje..tapi aku kuar town..hahahha..tapi best..amat2 best keje..mula2 tension gak sebab semua dept aku cina..aku sorang je melayu yang ada..dept laen memang ade..dept admin..sorang gak melayu..adoi..naseb gak dept aku dekat ngan dept admin..leh tegur dalam bahasa..kalu tak..aku duk dengar je diorang cakap cina..dulu aku jadi pendiam gak..tapi sekarangcam dah faham skit diorang cakap..aku just faham dari tengok riaksi die la..so..perkembangan yang baek la tu daripada tak tahu langsung ka..adui banyak plak berceloteh...hari ni 2 orang resign kat tempat tu...Mrs.Tee exec accounts n en.azrul exec ioi mart..mrs.tee kene ikut husben die g oversea..n azrul..berpindah ke company family die..so ade 2 kekosongan..boleh saya join family ioi tak?hehehhee...boss mau interview boleh..hihihihi


ahrggg..mengarut je..praktikal tak habis ag..owh..ruti hari2 amat best sekarang..issue cheque, buat bill, buat petty cash, filing paymet vouher..n banyak2 ag...sekarang dalam proses study die punye sistem account n code...lame tak berblog..rase gayat lak..ni gian nak tulis banyak2 ni..tapi masa tak mengizinkan aku...ni pon kat cc..hhuhuhu..nampak gaya kene beli broadband arh camni..senang...huhuhu...duk ngan abang aku kat jb..best..dapat akak yang sporting..hihihi..n sekarang dah ade budak tecik yang tomey kat umah..muhamad danish faris..hihihi...senang nak jaga danish..emmm..cuti..bila ek dapat cuti..aku nak balik kg..dah rindu kat mak ayah..dulu masa study senang je..sekarang dah tak macam dulu..huhuhu..


so..kesimpulannya..tunggu dulu la sayang oi..


nota lutut : penat menaip..huhuhu..masa amat terhad..mau merendep ke ioi mall pulak..hihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan