Rabu, 5 Mei 2010

BYE USM, BYE PENANG, BYE SEMUA

huhuhu..sedih..amat2 sedih nak meninggalkan bumi minden..sekejap je ..pejam celik pejam celik dah 3 tahun aku disini..banyak kenangan aku disini..malam ni aku dah gerak balik terengganu..kekangan masa yang mmebuatkan aku terpaksa balik awal..niat dihati nak sangat berjalan-jalan bersama kengkawan, menghabiskan sisa masa yang ada..namun jumaat ni aku dah nak ke jb..so tak boleh nak maen2..huhuhu

tadi last paper..ekonomi..hope semua nya ok, n aku akan berpraktikal selama 3 bulan di Lagenda Advance di kulai..Hope semua ok..huhuhu..sedihnye nak tinggalkan kengkawan..miss u semua..

miss my frenz..sob..sob..teramat sedih..namun,..setiap pertemuan mesti ade perpisahan kan..hmmmm...amat menyakitkan..terima kasih teman sudi menjadi sahabat, rakan, adik, kakak n family ku disini...special for my coursemate n my beloved frenzs suz, kak mira n my best frenz tiha n niza..love u so much..huhuhuhu..


BYE USM, BYE PENANG, BYE SEMUA


pernah ada rasa cinta antara kita kini tinggal kenangan...
jauh kau pergi meninggalkan diri ku..disini aku merindukan dirimu..

MISS U SO MUCH.. ...huhuhuhu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan