Khamis, 27 Mei 2010

Horey..Cuti..

hihihi..esok wesak day..so,leh tido lewat..ye ke tido lewat..ntah2 balik jap lagi terus terbongkang..kalu bangunlewat skit aku percaya..pas subuh..down balik..hahhaa..ape da..yelah..bila lagi nak manfaatkan masa yang terluang ini...kah..kah..boring eh takde internet ni..terpaksa menapak ke cc semata2 nak online..nasib dekat je ngan umah..vrooommm sekejap dah sampai..ni pon sambil2 nak g ambik adik aku keje..so menapak ar kejap..hihihi


esok cuti..ape aku nak buat ek..penat ar keje..nak2 minggu ni n next week..tahap gaban aku busy..mane taknye..big boss ioi corporation turun padang..auditor semua turun..check semua account n semua department..aku gak yang jadi mangsa..auditor pon muka smacam je..staff2 pon smua muka ketat..tulah..sape suruh korang tak siapkan keje tepat pada masanya..jadikan aku sebagai pekerja contoh..muahhahaha..
semalam tan sri lim shin cheng turn kat lagenda..wohooo..bos besar ioi turun padang..ape lagi..semua kelam kabut..aku awal2 dah angkat kaki..muahhaah..baik tak saya..tgk tan sri dekat pintu je..pastu ambik kunci motor..vrooooom..rempit..


eee..makin bahaya rempit sekarang..tadi dah kena hon dengan lori..hari tu dah terbalik kat trafic light..sabar je la aku ni..dahlah pakai baju kurung..nasib baik tak terselak..muhahahha..sopan je..kuikuikui..nasib baik tak luka..tapi tu la pngalaman..setakat ni rekod baik je ..muhahahah..angkat bakul konon..


owh amat terharu bila en.mate mengungkapkan semua tu..thanks lalings..hihihi..ape da aku mengarut ni..nak cite pasal cuti je..yang g mengarut panjang2 apesal plak..ni kes gian takde internet kat umah la ni...adoi..esok..sape mau merendp ngan saya..jom2..tunggguu..opss..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan