Isnin, 3 Mei 2010

BABY BOY

hihihi..dapat anak baru..opss..anak buah ok..my bro Addin n K.mila baru je dapat new baby..baby boy..tapi name tak tahu la..n fyi my sis deliver c-zer..memang taklh normal becoz sonsang..so bedah je la..sebenarnya baby tu lahir tanpa dijangka..yelah..due die 23.5.2010 ni..tup2 tghari tadi dah selamat kuar..huhuhu..takdan nak nengok pew0t my sis..kamu dah kuar ye budak tecik..hihihi..tapi suke..leh maen puas2 pas ni..so.taklah boring sangat duk sana kalu ade budak tecik..seronoknye..so, plan A terpaksa dibatalkan..emmm..guna plan B iaitu semua family p Jb jumaat ni

so, plan A yang sepatutnya aku n angah je naik..terpaksa ditukar ke plan B dimana aku, angah, my sis n my budak2 tecik n semua la kot angkut p jB..kalu tak p pon maybe adik n ayah je kot..so..tak sabar mahu pelok2 si budak tecik..so bilangan cucu sudah bertambah..tokwan n tokki sedia angpau banyak2 utk cucu2 ye..hahaha..ade plak tokwan n tokki bagi duit..takpe2..sekali sekala je,..

my sis beza setahun je ngan aku..my sis 24..aku 23..my sis 22 dah kawen..24 dah ade anak..
AKU ?
..ape ade..hahahah..jgn kate anak..suami pon tarak lagi. anak tekak ade la yang duk melalak tiap2 hari minta disuap..hahha..takpe2..tunggggu..lambat lagi..jgn fikir2..nati sakit otak..

lambatnye balik..tadi my beloved frenz dah balik..niza n tiha..hhuhuhu..aku duk tercanggung lagi duk sini..geram..eee..paper ekonomi pon kenapa la lewat sangat..huhuhuhu..sabar2..

nota kaki : ape ek name baby boy..aku nak beli ape ni..makteh pon ngah kering budak tecik oi..baru je ingat kamu kuar bulan depan ke..ni dah kuar awal2..takpelah.. makteh bagi kiss kat baby ye..mmuahhh..hihihi..dah2..study

Tiada ulasan:

Catat Ulasan