Sabtu, 18 Disember 2010

BILA TIADA KESABARAN


 
salam sabtu..buat teman
bercakap soal sabar..aku jadi hilang sabar dengan pengguna jalan raya di kulaifornia ini..ni belom masuk di Jb btol..adoi..aku tahu la aku ni bawak kenderaan kecik..tapi sila la hormat seperti mana transport org len..

ni..en skute yang dah tak mandi bape minggu dah..hihihihihi..dengan transport kecil ini la diorang memandang remeh kat aku..hohohoho

ni nak marah ni..maen nak terjah je..tak ikut peraturan langsung..kalu aku polis..dah lama aku tahan..biar padan muka semua pengguna yang tak makan saman ini..hahahha..berlagak disini okeh..macm aku tak penah buat salah..penah..tapi org laen banyak ag..hihihi

tadi alkisahnya..api stop light a.k.a traffic light...itu mampos..hohohoho..macm tunggul aku rase duk tunggu dibawah sinaran matahari yang bagi semua vitamin ni..hohoho..pastu tunggu duk tunggu tak hijau2..aku dah berasap dah..dalam hati ni..nak pegi ke taknak pegi..kan kalu aku vroooom pegi ngan en.skuter ni..tak pasal2 terpancit ditengah2 camne..sape nak jawab..hihihihi(konon berlagak baik..mematuhi jalan raya okeh..)

so..sebagai pengguna yang bijaksana..aku dok tunggu la sampai hijau..yelah..name pon pemandu berhemah..hihihihihi..aku didepan sekali..sebab transport cilik ni..senang nak mencilos..hahahha...so..macm ape dah..nak pegi ke taknk..so,aku decide tunggu lagi..waitn wait n wait..dah dekat 10 minutes gak aku rase..
tiba-tiba
.
.
.
.
.
.
.
.
.
pinnnggggggggggggggggggggggggggggg
ping
ping
ping
tu dia..amik kau..jadi lagi pemandu berhemah..kan dah kene hon..sekali hon aku buat dek je lagi..bila dah hon dari belakang..kuat gile..maybe..bapak lori kot..ape lagi..nak kene sekeh kat org belakang..aku dengan bangga nya toleh belakang..senyum n
vroooooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
hahhaahhaa
baikkn...
tapi kan....
diorang ni buat hati aku panas..boleh plak tengah2 jalan die honnnnnn lagi..eeeee.memang cari musuh btullah..macam la aku ni buat salah besar gajah..tunggu sekejap tak boleh ke..mane aku tahu kene jalan..tak api tu tak hijau2 ag..nak suh aku pegi..name nye nak suh aku mampos..so..kepada pengguna jalan raya..sila la sabar skit..semua orang nak balik..okeh...

sekian bebelan utk hari ni..hati tengah geram..layan cite narnia versi cetak rompak lagi best..akakakaka..

mood baik utk ke opis di pagi2 sabtu..tak suke okeh bekerje di hari sabtu..huhuhuhu..rest time..tapi naseb baik half day je..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan