Jumaat, 17 Disember 2010

CERITE KONVOKESYEN PART 2

ahaha..dah 2,3 hari tak berblog..tiba2 berblog di pagi hari..opsss silap..di tengahari di waktu weekdays..why..coz..saya tak keje hari ni.mc okeh..sakit perut..doktor cakap keracunan makanan..ntah la..rasenye tak berani lagi nak telan racun bagai.hahahahaha..ape2 jelah..asalkan saya dapat Mc hari ni..leh bergolek2 di atas katil n tengok tv..dah2..jgn nak merapu lagi..

sambung lagi cite konvokesyen part 2..hihihihi..saje2 je nk update takde cite..so,cite konvo pon konvo la..untuk tatapan anak2 di hari muka..kah..kah..kah..sila la bangga dengan mama mu ini wahai my future doter n son..future okeh...ala..merapu lagi..


as u know..kan hari tu dah mention kan,yang kalong itu kaler silver k..tapi bila time nak amik leh plak tertera kat slip..kalong/lace tu berwarna gold..huhuhu..aku pon terus dengan kesedihan mengenangkan tragedi itu..tgk..naseb baik terbawak jugak tudung krim ni..kalu tak..tak tahu deng nak cakap..huhuhu..ok la daripada takdak kan..opss..ni dihari konvo..thanks pade sape2 yang bagi flowers n bebear..hihihihi..thanks my mum,bro,sis,danish n en.mate sebab sudi attend my convocation...hihihi


as a frenz..wanie telah berbesar hati memplawa aku n kengkawan laen utk berparty..opss..celebrate konvo kitaorang..yes..kami dari same skoll, n dapat 1kampus..cuma len cos je..aku,wani..seme,hajar,ema n ya...cuma ya bukan dari skoll kitaorang..tapi satu daerah..aci tak..hihihihi...so,,sebab kitaorang konvo sekaligus..so.maka wanie yang kaya dengan biasiswa ini celebrate la..hihihi..sebab die sorang je lagi blom konvo..cikgu cekgi kan 4 tahun..hohoho..thanks wani..n aku pon berpindah blik..dari bakti ke aman..sbab taknk nyusahkan k.eni...thanks buat k.eni..


yang sponsor kek hari tu yang berspek mate itu berbaju putih bertudung hitam....hihihihi..thanks ye wani..hihihihi..kami ni satu geng..accept rumate wanie yang tudung pink n baju pinky itu..tapi kami dah jadi satu kepala..best kan dapat berkompol ramai2..cuma sorang je geng kami tercampak..yani..tercampak ke ukm...hihihihi..cian yani..hihihi..tapi memang impian die ke ukm..tercapai gak hajatnye..hihihi

aku n ema..ni sesi potong memotong keke..wani memaksa sorang demi sorang tiup lilin..hahaha..dah macam budak kecik dah..nak taknak terpaksa la..nanti kene luku plak kat die..hahaha..so,aku duk bilik wani dekat2 seminggu gak la..die plak balik kg..n fyi..aku la orang last yang konvo..semua dah balik..tinggal la aku terkontang kanting...

n yang sedihnya..aku demam di hari konvo aku..huhuhu..sungguh menyedihkan..huhuhuhu..
raptai majlis 5.08.10..masa ni en.mate otw ke penang..petng baru sampai...tu pon dah sesat bagai dah..siap round queensbay lagi..hihihihi...

>*<


Tiada ulasan:

Catat Ulasan