Sabtu, 11 Disember 2010

CERITE KONVOKESYEN PART 1

cerita pasal konvokesyen?
yup,seperti yang aku cakap semalm..entry fr my convo dah ade..cuma gambar lom diekspresi..hahahhaha..
so,setelah..pic diresize n ape2 ntah ag..dpat la nak mempublish entry ini..
walaupon dah berkurun aku konvo..tapi masih terbayang2 sepnjang perjalanan konvokesyen itu..
oh..sungguh indah..

sorry ye,sebab baro terpost..post ni sebab terfikir..mungkin akan tiba satu masa nanti anak2 n cucu aku nak nengoknye..hihihihi

seperti yang korang tahu...(ni yang tahu jelah) kalu yang tak tahu..buat2 tahu ye..hihihi..aku berinternship di kulaifornia..nun di johor sana..due date fr internship habis..30 july 2010..but,tarikh konvo 8.8.10..n amik jubahnye plak 2.8.10..rushing gile kan..so hari last aku di LA,tak sedih2 pon..hahaha...sebab...(nanti la cite kat part laen)..so intern habes 30..tapi aku decide nk habiskan sampai 31..but,my bos sangat2 baik hati..cakap..habiskan mengikut dalam surat perjanjian..even kerje amat2 la banyk..thanks daph..my supervisor yang super duper gitu..so..aku decide naek penang 1.8.2010..

bercuti 2 hari dikulaifornia without working time...so,decide la kemas2 barang dulu..n fyi..aku just bawa sepasang baju kurung..just fr my konvo..dasyatkan..yang len semua t-shirt..bagus2..dalam hati dah berangan..dengan baju kelabu..diserikan lagi ngan lace baju konvo kaler silver..becoz..kalu management punye kaler biasanye silver okeh..so..memang dah match sangat la kot..hihihi

aku naek bus sri maju ke penang..dalm bus leh plak terserempak ngan dila &mirul..rupa2nya diorang pepon berintern di MPKU..huhuhu..keciknye dunia..sampai je kat terminal..kami berpisah arah..aku amik cab terus ke kampus..wahhhh..rindu gile..aku terus ke Bakti Permai..bilik k.eni..tiha pon stay kat sana...thanks tiha & k.eni..so,pagi2 lagi dah bersiap nak g amik jubah..

after amik jubah..kalong..tiket..topi..hihihi..tiket dapat 2..but yang akan masuk nanti just sorang je..sebab my dad tak dapat attend..huhuhu..takpelah..mak sorang pon takpe..asalkan ade jugak orang yang aku sayang di hari konvo ku..even ayah jauh disana..ayh amt gembira..i know dad..after g amik jubah..g mkn2 ngn tiha kat subaidah..dah lma tk pekena nasi mamak..3 buln tu tinggal..hihihi i ptang nye..kami dah plan nk g berphotoshoot sebelom konvo...

fyi..aku punye konvo..adalah hari terakhir..kami la yang tutup dewan..huhuhu..sungguh terhru..ni bermkna..aku stay kat penang dalam 10 hari jugak la...huhuhuhu..amat menyedihkan..


berphotoshoot bagai..di petang hari..hihihi kak eni la jadi mangsanya..hehehehe..pe pon seronok la..berguling bagai kat atas logo usm tu.maap ye canselor..hihihihihi..biasalah budak tahun akhir yang amat2 la terakhir..sebab dah nak meninggalkan usm terchenta...


owh..ni kami berempat..tak boleh upah orang photograper pon takpelah..dapat berphotoshooot bersama sudah..buat kenangan dah la..kan..kan..


sekian sudah hari pertama di pre-konvokesyen..part 1..hihihihi..nampak sedap kan love kat atas..kalu boleh makan pon best..cam puding..hihihihi..i love it..tatapan buat si centa hati

Tiada ulasan:

Catat Ulasan