Sabtu, 11 Disember 2010

RINDU

salam keheningan..
lamanya aku tak sentuh blog ni..tapi ok lagi la dari en.mate yang dah berkurun berzamn tak menhapdet blognye..hihihihi..
Rindu sihhh..pada DANISH...huhuhuhu..sape danish?pakwe baru ke?
taklah..ni kekasih hati jantung saye..amat2 rindu padanya..dah lama tak peluk2 n cium danish..rindu..huhuhuhu..
seminggu tak jumpa..huhuhuhu..
Danish dah OTW nak balik Kulaifornia...yahooooo..boleh maen pelok2..suke2
tak dilupa buat family tersayang..mak ayah kat kampung..aku rase cam balik kerje kat kampung or mane2 yang dekat..aku perlu dekat dengan keluarga..tapi alih2 tercampak jugak ke kulaifornia ini..dah la study pon jauh..keje pon jauh..sian mak ayah aku..huhuhuhu..rindu....

tak lupe pulak rindu ngan en.mate..my hubby..love u tau..dengar2 cite mau tukar kekasih hatinye..hmmm..tukar je lah abg..kalu tu yang rase sesuai..no komen..kekasih hati die lagi penting dari aku..tu yang buat aku geram..huhuhuhu..so, sorry b,tapi geram

layan pic kekasih2 hati aku lagi best..bila la agknye nak sampai ni...budak bolat...comel2

haruslah..rindu kat my mom..n litle cute baby tu..owh..ni pic konvo..tak terhupdate pon kat blog masa konvo..sebab..line kurang..entry dah ade..gambr takleh nak upload..so,entry terbgkalai..pic my dad dalm external..huhuhu..but still rindu same like my mom..kerana hanya mereka berdua ratu dihati saya...

oh..rindu bangat kat budak ini..walaupon degil n nakal tahap 100%,tapi keletahnya ku takleh lupe..ade je mulot celoteh die..buat aku yang nak marah jadi tersenyum bahagia..rindu pada haziq n wani..gambq dek wani pon ade dalm xtnal..tapi dua2 makteh sayang..nak2 budak comel danish..


yes..ini budak bolat yang ku rindu..hihihi


and also..miss my buddies..rindu kat korang..especially utk my lil sis..sue, kak mira..sangat2 rindu saat di kampus n bertiga..love u..



tak lupe jugak to my roomate,blockmate..pae2 je..die la segala2nya..tempat aku sedih..luahkan perasaan,tempat mengumpat..tempat merindu..tempat luah persaaan..yang penting kami sama..n i love her..tiha

&


tak lupe buat my beloved hubby...thanks sayang..buat segala2nya...









Tiada ulasan:

Catat Ulasan