Khamis, 17 Februari 2011

Adakah Aku Mudah TerGoDa..

Salam khamis..hihihi..lamanya rase tangan ni tak hupdate my blog..bukan bz..tapi ntahlah..banyak benda nak di kongsi..tapi bila duk depan laptop..jadi meroyan okeh untuk buat keje laen..yang mungkin pada niat asalnya nak berblog....tapi tgk2,ade je keje laen duk buat..berfesbuk la,bace blog owg la..duk tgk baju2 la..hai macam2 la bila dah tenet depan hidung mata ni...
(kenapa hidung dikaitkan)huhuhu....
watever...memang ditakdirkan aku bukan blogger tegar..huhuhuhu

mood rite now still tenang n bahagia di kampung..tapi dah tak lama..ade je yg menganggu..owh..bukan menganggu okeh..komitmen la..kalu takde komitmen dalam diri nak hidup camne..hihihihi..okeh2 taknk berceloteh panjang..street to de point okeh..
emmmmm pada pendapat mereka2.
.adakah aku ini mudah TERGODA..auwwwww..

AKU TERGODA..SIAPA PENGODA NYA...

owh..encik mate sila jgn jeles..tapi kalu nak jeles pon silakan..n menyumpah2 la depan pc kamu..hahahahahaha..

yup..aku ni mudah tergoda a.k.a mudah terpengaruh la..tapi ni aku just nampak dari segi fesyen la..mungkin pada hakikatnya org kate why not kite mancuba kan..tapi aku mula2 takut jugak...tapi bila difikirkan balik..kita mesti mengikut peredaran semasa..
namun dari segi fesyen bab tudung ni..i think..fesyen takdela sangat..mungkin dari segi penggayaan je..n rite now i sudah mula suka kan shawl..mungkin bgi org laen dah beraggpn aku sudah ketinggalan zaman..huhuhu
biasa la keretapi tanah melayu okeh..masa orag duk tgh gilakan shawl..aku buat sombong..nak pandang shawl pon malas..tgk muka org pkai comel je..tapi duk terfikir..kalu aku pakai mesti cm alien kan..huhuhuhu..so..baru sekarang aku rase ade keberanian utk memakainya..hihihi..n
i love it..

my face bila bershawl...oh menampkkn diriku yang bolat..huhuhu

n rite now..i tergoda dengan tudung yang cam indon tu..tapi just try2 pakai je..tapi still takde koleksi lgi k..sebab dalam hati still ade curiga takut pakai jadi cam endon..so..just pinjam ngan my mom..tapi bila tgk tudung Fareeda..owh..i cam sudah jatuh cinta..pastu mula la duk terbayang2 kalu la aku boleh memiliki sehelai..sebab die punye trade mark..
Dengan Fareeda.. Nyata Jelita..
so boleh la pakai time kawen..huahauaha..jauhnya aku berangan utk memakai itu..kah..kah.kah..sila la muntah...so,,,still dalam angan2..hope aku mampu memilikinya nnati..
FaReeDa...i Love It..

Cantikkn model ni pkai..name pon FareeDa..Nyata Jelita..
nota lutut: dah lama dah tulis nota lutut..hahha..jgn kata nota lutut..rajin...blog pon tak sempat hupdate..hope selepas ini..diriku akan rajin menghapdet..en.mate sile la jeles sebab i sudah berjaya hupdet..u bila lagi?hihihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan