Khamis, 17 Februari 2011

Salam Maulidur Rasul...

Salam Maulidur Rasul buat semua ummat islam..terima kasih atas Kurniannya yang tak terhingga sampai saat ini..sampai hari ini..aku masih boleh bernafas..boleh menikmati hidup yang tenang..dan dikurniakan ibu bapa yang amat memahami..
Alhamdulillah

masih tidak terlambat rasenya utk aku ucapkan salam maulidur Rasul..n
fyi..
aku jadi terkenang bila dengan tiba2 tadi ade perarakan dari budak2 sekolah rendah n menengah telah berarak sekeliling kampung dengan sepanduk..
ohhh..sungguh syahdu n terharu...
kenapa time aku sekolah dulu takde..huhuhu..kan best berarak keliling kampung sambil berselawat..lagi jauh perjalanan..lagi banyak pahala kan..owh..rase nak masuk sekolah semula..boleh tak?hihihihi

tapi ape pon..aku bersyukur..kerana masih diterap elemen keislaman dalam sekolah..syukur Alhamdulillah



Nota kaki: tengah persiapkan diri untuk kembali berKomitmen..huhuhuhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan