Rabu, 23 Februari 2011

New Life..New Hope...

New Life & New Hope...
YES
My situation rite NOW
 NEW LIFE
becoz aku sudah kembali semula ke Johor..
dulu kat Johor..n aku decide utk resign before confirm..
so..end of january..aku resign n balik terengganu
owh..kat terengganu rase tenang yang sangat
n aku still mencari job area terengganu..tapi org cakap kalu dah rezeki di Johor..so,
aku tinggalkan Terengganu..huhuhuhu..amat sedih..sob..sob..aku amat rindukan Terengganu
wif my Family..so sweet..aku rase cam ank bonsy je bila aku balik kampung...boleh?hihihi
sampai adik bongsu i pom jeles tahap gaban..asal aku balik je..die dah mula resah..hahahhha
NEW HOPE
so,sekrang kat Johor la semula..
adakah ini menunjukkan aku seorang rakyat bermaustautin Johor..hihihi
nthalah..oden..tapi hope job kli ni best n dengan salary yang mantop..hope aku dapat teruskan life kat sini..
jadi org johor plak la aku...
but dalam DiLemma..huhuhu

Bye2 IoI Group

warga ioi properties..thanks semua ya..


nota kaki: new life sekarang amat berbeza..banyak dalam dilemma..susah sangat nak buat keputusan..huhuhu..hope allah beri petunjuk kepadaku untuk aku buat keputusan yang terbaik buat diri aku..
p/s: time utk kumpul harta banyak2...utk msa hadapan..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan