Khamis, 17 Februari 2011

Kenduri KaWen OrG..Kenduri KaWen Saya Bila?

Owh..banyak nye saman a.k.a undagan perkahwinan pada tahun ini..n of course la from my buddies yang semaemangnya sama umur..huk..huk..org laen dah pon kahwen..aku?hmmmm nak ketawa pon tak boleh..nak senyum lagi tak boleh..banyak komitmenn la..tunggu kayo skit..haha

Actually,baru2 ni before balik hometown..cewahhhh..dapat satu saman from Mc Ju..oh..ni dikira entry yng lapuk ok..die dah kawen 1 weeks or 2 weeks yang lalu..tapi tu la..disebabkn kerajinan aku menghapdet blog..so..kitaorang satu bacth ramai2 duk bincang pasal nk buat gath..yelah..dah bape lama kan tak jumpe..sekali jumpa..hah amik kau..nak pecah umah pengantin..siap bincang tarikh masing2 nak kawen ag..hahahha..lucu bangat...

picta from mc..ju..hihihi..cantekkn picta kawen die..hihihi..hitam+puith+hijau


ni bersama my frenz2..yang geth..hihihi in this picta: anies,pie,pengantin,ecah,me,dayah,yatie,liza,era,shima,imah n yanie..yang kecik sebelah tu..ntah la..hihihihi..just enterprame

era,lija ecah n mee...hihihihi..owh..muka ku amat bolat...n bertambah bolat bila berada di kampung

ok ..berbalik pada title entry tu..before balik kampung..my mom pon ade dapat saman tu..sebab kampung pon sebelah menyebelah...so of course la di jemput kan..so,tersebut la kisah..si anak..a.k.a aku bertanya...

aku: mek..tak kene saman mc ju?
mom: tak kene bakpe..long tak kene?
aku...owh..kene.2..tu yang balik ni buleh g lalu..
mom: ayh mc ju oyak bukan saen long nikoh...
aku: eh mane ade...mc ju la nikoh..saen org la tu
mom: dah saen mu..mu bila lagi..umur 24 dah..
aku..hehhee..gulp..gulp..(terdiam seketika) rileks dulu..ade seru..ade la..kan kejut..hahahaha..

hihihihi..tgk..duk persoalkan org laen kawen..tgk2 aku yang ditanye pasal kawen..huhuhu..pe pepon..if sampai seru..sampai la kad undangan kat fesbuk..hahaha..canggih kan sekarang men post kat fesbuk je...pe pon selamat pengantin baru buat Mc Ju & Firdaus..semoga kekal ke akhir hayat...



nota kaki: coming soon saman...from yatie n zaleha...
n tgh berusaha menyiapkan 3 pasang baju ..huhuhu..mintak2 siap sebelom selasa ini..
opsss: buan tebiat sekejp bila terupdate 2 blog..dah lame sangt simpan dalam draft..huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan