Rabu, 30 September 2009

INVESTMENT

investment..invest jgan tak invest..invest duit kamo cepat2..hehehe..tulah yang duk berserabut dalam kepala otak aku sekarang..bukan nak cakap pasal aku invest duit..aku invest main2 jer..but..tu merupakan salah satu assingment sem ni..next week..amin, selaku CEO group kitaorang kene bentang..ntah ape la nak bentang..return makin hari makin turun..rugi dow..huhuhu..ntah ape2 ntah..nasib baik bukan duit aku btul2..kalu tak..mau taknye..hohoho..dahlah stocktrack dah buat hal skrang..aduhhhh..sakit kepala..fever2..kuang3..sakit jiwo btul..dengan assingment yang bertimbun2..nasib baik aku dah pulun skit2..tapi nak taknak..kene pulun lagi..hohoho..analisis tak siap lagi..huhuhu..nasib suzack tolong..huhuhu..thanks dik..huhuhu..nak kene pulun lagi ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan