Isnin, 14 September 2009

..:KECELAKAAN MELANDA.:..

malang tidak berbau..tapi alhamdulillah..masih ada rezeki untuk aku..huhuhu..semalam satu peristiwa yang luar jangkaan aku berlaku..dalam sekelip mata..huahua..duit ku diambik orang..cam lost ingatan jap..tak tahu nak fikir..rase nak menangis je..semalam aku ke BJ Mall..ditemani oleh kak shimah yang cute mute tu..tak tahu lah..hajat dihati just nak g cari keronsang baju kebayanye, tapi alih2..aku yang memborong lebih.huahua..tulah..pandai sangat ajak.aku..semalam aku g ke ATM bank rakyat.nak kuarkan cash kat CIMB..mak oi..orang beratur cam ular..ambik kat Bank rakyat la senang..aku pon tanpa berfikir panjang..terus buat transactionnya kat ATM tersebut..belakang aku..ade sorang cewek indon kot..aku buat transaction, but mesin tu cam problem..n then terus aku cancel..even aku dah tekan jumlah yang hendak dikeluarkan, tapi aku dah cancel kan semua...aku pon blah ke ATM maybank sebelah..yelah..cam banggang je ATM tu..minah Indon tu pon buat transaction untuk turn die plak..eh..tiba2..die tak masukkan kad lagi..tiba2 duit kuar..aku mula musykul..dalam hati mengatakan TU DUIT AKU..huhuhu..die pon tanpa segan silu..terus ambik wang itu..but die still cucuk kad..aku pon tanpa segan n rase malu terus tanya kat Minah Indon tu.." miss, tu duit you ke?" die pon ngan selamber badak..jawab.." yes, duit I"..aku musykil..bila masa plak die kuarkan duit..kad pon tak masuk lagi..die pon pura2 cucuk n kuarkan balik kad..yelah..dah dapat duit free..pe lagi..blah ar..aku pon ngan rase cuak n nak menangis terus..buat transaction sekali lagi..n check balance...waaaaaaaaaa..TERKEJUT!!  baki dah berkurang 300..tu maknanya yang kuar tadi DUIT AKU LA ..huhuhu..aku pon pe lagi..dalam otak just ingat duit tu je..aku pon terus pecut 100 meter dalam Mall tu n cari pompuan tadi..sampai kat kedai foto..aku pusing kiri takde..masa tu..air mata dah kuar dah..hanya TUHAN je yang tahu..huhuhu..pastu aku pusing kanan..tgk MINAH TADI .jalan cam lipas kudung..aku pon pe lagi..dengan hati panas membara, aku pecut kuasa dua 100, aku kejar pompuan tadi.aku terus tarik die punye lengan n cakap.." miss tu duit saya..saya yang keluarkan tadi n my balance dah berkurang."..die cam terkejut n leh plak ngan bodoh n muke seposen die  jawab "..oo yeke ..i ingat duit member i.." boleh plak..cam tak logik..statement tadi cakap duit die..eeee ikut hati nak lempang je..eeeee..nasib baik bulan puasa n takde guard kat situ..kalu tak..n nasib baik gak sorang sama sorang..kalu die ramai..alamaknye..menangis tak berlagu la..n kepada semua..beringatlah..ATM Bank Rakyat..kat BJ Mall tu cam banggang skit..kene tunggu lama baru kuar duit n kalu kite cancel pon..die still kira kite buat transaction..eeeee..tersangat2 bersyukur ke hadrat ilahi kerana duit tu masih boleh diambil kembali..cuba kalu tak boleh..kalu RM 50 takpe..eh tak boleh..50 pon duit pe..ni masalah bukan 50..beratus2..huahuahua..nasib ade rezeki aku dibulan Puasa yang mulia ini..pe2 pon aku bersyukur sangat. n pada minah endon tu..walaupon die tak baca aku punya n3, tapi kalu ikut hati aku nak je aku lempang..buat muka tak bersalah n tak mintak maaf pon..sedar la diri skit..menumpang kat negara orang..buat jahat lagi..tak reti bersyukur langsung....eeeee..GERAMNYE AKUUUUUUUUUUUUUUUUU....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan