Ahad, 13 September 2009

..:.MIMPI.:..

MIMPI..siapa yang percayakan mimpi? adakah mimpi tu betul..or just mainan tido..mesti korang pelikkan bila aku cakap pasal mimpi..ntah lah..hope mimpi takkna jadi realiti..wooo..nak-nak mimpi hantu..semalam aku di bilik suzack ..lama duk melayan NUR KASIH..best giler cite tu..pastu duk cakap la sal somenthing ..duk cakap pasal calon sabah..calon2 suami..pe la duk merapu sekarang ni..duk pikir calon je..ape kes ni..nak kawen pe..hahaha..takdelah..saje je cakap2..n then aku pon tido la semalam..yelah..mata dah ngantuk..n then MIMPI..mak oi..mimpi...maybe  terbawak2 masa bercakap di siang hari kot..aku mimpi something yang membuatku terkezut perut n otak..rase terpikir2..huhuhu..aku mimpi mak aku tanya soalan cepu emas..soalannye berbunyi begini..
                                                                          mak: long,dah de calon ke?
                                                                          aku pon menjawab dengan penuh yakin..
                                                                          aku: dah..(kuang3)
                                                                          mak: sape?
                                                                          aku: adelah..hehehe secret..kenapa?
                                                                          mak: adelah..orang mane?
                                                               ha..ni yang buat aku terkejut perut...huhuhuhu
                                                                          aku : orang SABAH
                                                                          mak: mak oi jauhnye..
pastu aku terus terjaga sebab member aku call n aku bangun bersahur..
tapi aku tak pasti...soalan yang bermain dalam mimpi itu ditanya semasa aku UMUR bape?lupe nak view..hahahaha..mintak2 MIMPI itu bukan kenyataan..takmo aku kawen ngan orang SABAH..jauh tu...
hoho..n aku rasa tu hanya mainan tido..MIMPI BUKAN KENYATAAN..kalu kenyataan camne?
pada pandagan anda?mimpi boleh percaya ke?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan