Isnin, 7 September 2009

Minggu Busy!!

ahh..bermula semula rutin harian aku sebagai student..seminggu lebih jugak aku bercuti gara-gara "....."..ish2..dugaan tul..n terpaksalah aku ambik test sorang-sorang..hhuhuhu..menyampahnya..tapi alhamdulillah..aku dah sihat sepenuhnya..aku pon tak sangka..yelah..mai penang tak sampai 3 hari..aku dah terbang semula ke terengganu..ish2..fever yang teruk tahap cipan membuatkan aku balik..hahaha..aku ingat biasa2 je..aku mai sini..sekerat hari je aku p kelas..pastu hari2 yang lain dapat mc..start 25.8 - 5.9 aku bercuti..wah..lama gile..ditengah orang lain duk syok jawab exam..aku berkurung kat bilik..kepala cam nak pecah..hari2 p klinik..last2 aku balik gak..mak aku kate..balik malam ni gak..aku pon pe lagi..dengan semangat yang memang nak balik kg..aku pon balik terus..on the spot btul..tiket kul 9.00..tapi kul 7 baru cari..nasib ade..kalu tak..ish2..emmm..so..pas lama duk umah n kesihatan dah mula baik..aku mai penang balik la..ni duk busy ngan paper yang aku kene ambik sorang-sorang..dahlah kene p jumpe Dr..Dr..n datin2 tu..huhuhu..kalu die ade takpe..ni yang aku malas ni..tapi nak tak nak aku kene ambik gak sorang-sorang..tu lah..cuti lama sangat..tapi pe pon best..balik kampung la paling best..dapat makan sedap2..tapi aku kene berpantang hari tu..huhuhu..tak merasa sangatlah makan sedap2..tapi takpe..ade lagi..n yang paling takut..aku balik penang malam 5.9.09..duk tengah syok2 layan hot.fm dlm bus..tiba-tiba je bus kat depan aku xcdent..ish2..kesian2..tapi tak tahulah salah sape..tapi berterabur otak yang dlam kereta wira tu sebab kene penyek ngan bus SP..dasyat gile..ngeri tul..nasib aku tak turun..kalu tak mesti fever balik punye..pe pon..berhati-hatilah ketika drive..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan