Isnin, 26 Oktober 2009

BEST NYA KALAU ADE PAKWE..KAN!!


hehehe..apa punya entry la..tapi aku sudah kebosanan menelaah buku2 yang aku sendiri pon tak tahu faham ke idaknye..huhuhu..dah lama aku tak post pe2..bukan malas ..tapi ntah..sebab study..opss..yela tu sangat..hahahaha..malas nak cakap panjang2..senang cite..dah memang aku malas..hehehehe..beralih pada tajuk tu..nampak cam best..tapi memang best pon..klau ade orang sayang kite kan..tapi nak buat camner..impian susah nak jadi kenyataan
..bestnye kalu ade pakwe..
bukan pe..dapat kongsi masalah..ntahlah..yang aku tahu bahagia sangat2..tapi tu buat 2 bulan pertama sudah..after that..baik takyah couple..btul yang cam suzack cakap..manusia cepat berubah..sangat2 cepat berubah..bila die perlukan kita..cam2 la ayat power kuar..masa mula2 nak tackle..tiap2 malam col..tapi after 2 months..haram jadah..pe la..aku takmo la yang camtu..sebab masa couple dah buat hal..nanti dah kawen lagi2 la die buat hal..kite nak kenal pasangan sebab kite ade matlamat sendiri
..KAWEN..
walaupon bukan sekarang,..tapi dr.jasni kate..kite perlu kenal hati budi pasangan lebih lama..hmmm..ntah la..aku pon tak tahu..better berkawan tanpa ade apa2 ikatan sebagai pasangan kekasih gelap kot..pastu tup2..die masuk meminang..wawaawa..bestnye..kalau ade orang camtu..insyaAllah..hehehe
..DIA..
ntah..aku menghabiskan masa dengannya untuk bercerita..best sangat2..sebab die pendengar yang sangat2 setia..semalam DIA mengadu phone barunya di curi orang..huhuhu..aku tak sedih pon..tumpang simpati je..sebab bukan phone aku yang hilang..cuba aku kat tempat DIA..mesti dah sebaldi air mata..kuang3..DIA cakap dah 10 tahun die tak nanges,,hehehehe..leh caye ke?..ye la kot..sebab DIA lelaki..orang laki kalu nanges gedik ar..tapi semalam masa die cite phone die hilang..nampak cam
 ..NAK NANGES..
aku tak cakap pe..yelah orang hilang barang kesayangan..baru 2 bulan pakai..sape tak sayang wess..huhuhu..pe pon..maybe de hikmahnye tu wak..mungkin die suruh beli iphone la plak pas ni..hehehe..setiap yang hilang mesti ade PENGGANTINYE..hehehe..takpe..phone lama de lagi..pakai je dulu..sape yang curi tu..memang takde adab keturunan langsung..sape la malaun tu..takpe SABAR2..awak kan seorang yang SABAR..hehehe..hmmm..pe pon
TQ
nanti saya berleter panjang lagi..suke je die cakap aku berleter.huhuhuhu...

1 ulasan: