Selasa, 6 Oktober 2009

DELETE

hmmm..mesti orang akan tertanya2 bila aku bercerita pasal delete..but bnyak benda yang hidup aku berkaitn ngan delete ni..delete ni banyak berlaku dalam hidup aku..mesti orang tak percaya kan..aku ni suka delete no.telefon or ape2 jelah kalu aku benci or menyampah ngan orang tu..aotomatik..segala yang berkaitan ngan orang yang dibenci akan didelete..dulu aku penah couple..biasalahkan..gaduh..pastu baik semula..then..biasalah..aku kan tersohor ngan kisah delete mendelete ni..so bila gaduh..aku pon delete la no..hahahaha..jahat tahap cipan..so bila dah delete tak ingat la..aku ni kan bukan suka menghafal no..or yang tak mudah ingat no orang..so..bila dah insaf semula..mula la tercari2 n cuba ingat no..kuang3. memang keje gile..n sampai sekrang peragai mendelete tu still bersarang dalam otak aku..kadang2 fikir ok.gak..yelah..bila dah delete..tenang otak..ye ar..takyah serabut2 nak fikir..top-up pon tak habis..hahahhaha..jahat gile..biarlah..suke pe..klu nak try..try ar..mesti best..hahahahhaah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan